Lidl plus má mínus

Kamený obchod často vyprodaný nebo na regále jen cedulka, že se omlouvají a že zboží není, tedy nezbylo mi, než si objednat přes jejich e-shop.

Tak si říkám, když už, stejně o tom dlouho přemýšlím, když už vyplňuji všechny údaje, tak to dám jako registraci a ne jednorázový nákup. Třeba se to bude hodit.

Zaregistroval jsem se, vygenerované heslo eW39PTmWzneCpE9 nestačilo, nebyl tam i požadovaný speciální znak. Vymyslel jsem si svoje aby tedy byli spokojeni.

Vyplním jméno, příjmení, adresu, telefon, odsouhlasím co je nutné.

Zaregistrován, objednáno. OK.

A protože v obchodě pořád a neustále u kasy prudí: “A aplikaci Lidl máte?” napadlo mě, když už, tak si ji tedy do mobilu nainstaluji, to už bude hračka, jen se

lidl plus

lidl plus

přihlásím a hotovo. Slevy, tedy dle recenzí pod aplikací, ty asi nehrozí, největší motivací pro mě byly ty účtenky pro případ reklamace. A po zvláštní inovaci webu, snad opravdu nabídka z letáku. Nyní na webu jako nabídka na tento týden je nějaká divná směska, moc se v tom nevyznám, ale promíchané zboží z e-shopu a toho co bude fyzicky v obchodě.

Nainstalováno, proklikávám Další a další, přihlásím se svým čerstvým účtem, vyberu prodejnu a ŠOK.

Aplikace chce znovu vyplnit jméno, příjmení, adresu, mail, telefon a dokonce i datum narození.

To si to probůh neumí dotáhnout z účtu který jsem si vytvořil a kterým jsem se do aplikace přihlásil?

Klik, ukončit, klik odinstalovat. Znovu vyplňovat na mobilu to samé co jsem jim vyplnil před 10 minutami pohodlně na počítači, to opravdu ne.

Takže zase budu muset pokaždé u pokladny a dotěrný dotaz “A aplikaci Lidl máte?”, odpovídat, že aplikaci nemám.

P.S. Vše co jsem objednal bylo označeno skladem, čekal jsem balíček zítra nejpozději v pondělí, potvrzení přišlo, že až úterý, ale to je nedůležitý detail, stačí mi i příští čtvrtek.

468x66

Mohly by se Vám líbit články...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *